Pages

Wednesday, April 27, 2011

I'm Very sad

semalam 27/4/2011, perkara yang paling menyakitkan hati aku kerana mamat india ni salah potong rambut aku yang panjang kepada yang sangat pendek...rasa macam nak belasah jer mamat tu tapi confident aku hilang sangat dan macam taknak berhadapan dengan semua org..lagi yang sangat sedih..konon nya lah diorg cakap comel...comel ke apa dah macam bdk2 sekolah jer gaya nya..sakit hati taw..geram..benci kepada style rambut ni..adoiii...nak buat macam ner...sangat pendek dengan gaya yang dahulu...bnoleh terima ker..pulak tu perkara yang kita nak lakukan this week adalah nak p kenduri rumah syu...tak gila dengan rambut macam ni??pikir lah kan. mmg tak lah plk tu kat FB semua dok kutuk lah puji lah...sedihnya........nak botak jangan harap lah sebb bentuk muka aku ni bukan bulat tapi bentuk macam hantu yang ada dalam cerita kattun tu...so paham lah kan...nak rambut balik kan..benci! benci! benci! sangat membencikan rambut ini...apa lah rambut ini...bukan rambut yang salah tu org yang tukang gunting tu yang salah...tak guna...muka macam puaka jugak kot..ish ko ni mulut macam apa lah..istifar sikit!! subahallah.....ish2 tapi tak tahn lah tgk rambut ni...semmgnya sangat tidak menyukainya...adoiiiiiii nak tgk gmbr rambut ni tggu jer lah yerk!! so mmg ternyata mmg aku tidak suka akan rambut ini!!!!!!

No comments:

Post a Comment