Pages

Monday, September 27, 2010

hahhahahahaha

aslamualaikum....oh semalm budak2 ni buat brthday party untuk wan tapi aku x join sebb aku dah tidor...hehehehehe sorry yerk aku tak join pun sebb sakit hati dengan kejadian yang menimpa gan aku sebb dia buat aku sakit hati dan rasa ingin memarahi sesuatu..bygkan lah dia pinjam aku punya netbook pastu aku dah bagi tahu yang netrbook tu ada virus tapi dia nak guna gak..aleh2 folder dia jadi shortcut sebb virus tu pada masa dia guna tu aku kat bank tgh keluar duit bkn masukkan duit hehehehehe...tiba jer kt hstl dia suka2 sound kenapa aku x scan virus dulu..bkn ke ak dah cakp apa2 yng terjadi pada hang punya pndrve or assgnmnt ko tanggung sendiri tapi silap2 salahkan aku punya netbook n orgnya sekali..apa kes beb...ini betul2 mendatangkan kemarahan lah....pastu aku sibuk duk study advertising kt bawah suka2 dia jer nak baling pndrive baru kt depan aku..tu apa cer plk kan..mmg nak cari gaduh. konon nak suruh aku ganti pndrve dia jagn harap ar..bkn salah aku ko yang x geti bahasa melayu kan jadi tanggung ar kesalahan sendirijangan nak salahkan org lain ok...mmg time tu panas giler da ar benggng gan dia dri 2 sem lps ag pastu nak buat peragai balik plk ape cer beb......bodoh pun org mcm ji lah.......mcm sial gak.....rasa mcm nak p tumbuk muka dia sampai lebb tapi nasib baik aku penyabar orgnya......kenapa wujud org macam ni dalam dunia ha?? bukan ke patut org mcm ni mati jer?gram sngat.......tapi tak per satu hari nanti ada balas mcm budak2 selalu cakap kan hahahahahahahaha....sorry ar mmg kalau bob marah selalu cakp yang bukan n agak kurang ajar sorry bayk2 yerk asalm....

No comments:

Post a Comment